Klachtenregeling
Bolink & Partners Accountancy en Advies hecht aan tevreden relaties en werken daarom steeds aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Waar gewerkt wordt, kunnen fouten worden gemaakt en kunnen er misverstanden ontstaan. Indien u ontevreden bent over één van onze medewerkers, over onze dienstverlening of over een ander aspect in onze dienstverlening, dan vragen we u om ons dat zo snel mogelijk te laten weten. Uw opmerkingen nemen wij zeer serieus en om fouten in de toekomst te volkomen, proberen wij samen met u te zoeken naar een passende oplossing.
Melding
U kunt uw klacht telefonisch (mondeling), schriftelijk of per e-mail aan ons melden.
Telefonisch
Vaak kunnen klachten het beste tijdens een goed gesprek (telefonisch of in persoon) worden opgelost; wij verzoeken u daarom eerst contact op te nemen voor telefonisch overleg over het probleem of voor het maken van een afspraak. Als de klacht een bepaalde persoon betreft, heeft het de voorkeur dat u eerst probeert om met de betreffende persoon tot een oplossing te komen. Lukt dit niet of heeft u redenen om dit niet te willen, dan kunt u ook contact opnemen met mevrouw J.M.G. van Dijk .U kunt ons bereiken op telefoonnummer 030-6300377.
Schriftelijk
Is uw probleem met een gesprek niet verholpen of leent de klacht zich volgens u niet voor een gesprek, dan kunt u de klacht formeel schriftelijk indienen. Dit kan via het klachtenformulier die u kunt downloaden, u kunt het ingevulde formulier daarna verzenden ter attentie van mevrouw J.M.G. van Dijk.
Overigens kunt u er ook voor kiezen om de klacht telefonisch door te geven aan één van onze medewerkers. Vermeld daarbij nadrukkelijk dat u de klacht wil laten behandelen via de officiële klachtenprocedure. De medewerker zal dan het klachtenformulier tijdens het telefoongesprek invullen; u ontvangt hiervan twee kopieën. We verzoeken u één exemplaar ondertekend te retourneren.
Naar ons postadres: Of per e-mail naar:
Bolink & Partners B.V. info@bolinkenpartners.nl
Postbus 9028
3430 RA NIEUWEGEIN
U kunt hier het klachtenformulier downloaden.
Verloop procedure:
De gang van zaken is daarna als volgt: Mevrouw J.M.G. van Dijk zal uw klacht zo spoedig behandelen en met u en de andere betrokkenen overleggen, om samen tot een goede oplossing te komen. Lukt het haar niet om binnen enkele dagen inhoudelijk te reageren, dan zal zij in ieder geval binnen enkele dagen de ontvangst van uw klacht bevestigen. In de meeste gevallen zal zij ook contact met u opnemen om te overleggen over de verdere stappen. Ook kunt u om een nadere toelichting of verdere informatie worden gevraagd. Het doel is om uw klacht in ieder geval binnen drie weken af te handelen. Mocht dit uitlopen, dan wordt u over de reden daarvan geïnformeerd en ook verder op de hoogte gehouden van de voortgang van de procedure. Uiteraard ontvangt u na afronding een schriftelijke bevestiging van de uitkomst van de procedure.
Overige aspecten klacht:
Mede in verband met beroepsreglementering zullen alle aspecten van de afhandeling van uw klacht worden vastgelegd. Uiteraard zal zorgvuldig en vertrouwelijk met de informatie worden omgegaan.
In bepaalde situaties kan het noodzakelijk zijn om extern advies in te winnen bij professionele onafhankelijke instanties. Met het indienen van uw formele klacht wordt u daarom toestemming gevraagd om (kopieën van) relevante stukken ter beschikking te stellen aan die eventuele deskundigen. Zoals bij ons gebruikelijk vragen wij hen voor geheimhouding te tekenen.
Tot slot: indien u een klacht heeft en ons dat laat weten, waarderen wij dat zeer. U geeft ons hiermee immers een tweede kans. U kunt ervan verzekerd zijn dat wij alle gegronde klachten meenemen in de evaluatie van onze dienstverlening en onze uiterste best doen om maatregelen te nemen om herhaling van het betreffende probleem te minimaliseren.
We hopen op een goede verdere relatie en samenwerking.
De directie van
Bolink & Partners B.V.
Op woensdag zijn wij telefonisch niet bereikbaar en is het kantoor alleen op afspraak geopend